+7 (727) 295 22 62
+7 (727) 382 38 99
r.martynov.86@gmail.com

Компания жайлы

2001 жылы «Дисплейинтермедиа» компаниясымен Қазақстанда алғашқы рет «LTVS DIMEDIA» жергілікті телевизия жүйесі әзірленді және “Рамстор» СО (Самал) гипермаркетінде орнатылды. Осы сегменттің негізін салушы бола отырып, біздің компания бағдарламалық қамтамасыз етудің озық әзірлемелерін және жабдықтарын ендіру арқылы сол уақыттан бері жарнама коммуникациясының сапасын тұрақты жетілдіріп келеді. Бүгінгі күні, біздің жүйелер «Рамстор», «Дастархан», «Silk Way City» СО, «Magnum» СО, «Green» және қаланың басқа интерактивті дүкендерінде жемісті жұмыс істеп келеді. «LTVS dimedia Жергілікті телевизиялық жүйелер» - бұл бүгінгі күні ешкім қол жеткізе алмайтын мінсіз тарату және сервис сапасы. «Әйнектегі кері проекция экраны» жүйесінің бірі Алматы қ. әуежайының халықаралық келу залында орнатылған. Біздің объектілердің негізгі келушілері жетістігі орташа деңгейлі адамдар болып табылады. Құрам бойынша пайыздық қатынаста 60% әйел және 40% ерлер болып бөлінеді. Бұл белсенді қала тұрғыны, орташа жасы 22-45 жас, автомокөлігі бар, ұялы байланыс қызметтерін пайдаланады, шетелге сапарға шығуға мүмкіндігі бар, спортклубтарға, кинотеатрларға, мейрамханаларға барады, базармен қатар, басқа орындардан киінеді, стоматологиялық клиникалардың, косметикалық салондардың қызметтерін пайдаланады және т.б. Тауарлар мен қызметтерді өндірушілерге назар аудара отырып, осы сипаттама – бұл Сіздің - әлеуетті тұтынушының портреті.

Егер жарнама тасымалдаушылары ретінде мониторлардың қасиеттері туралы айтатын болсақ, онда оларды статикалық in-door жарнаманың қағидаларын, сату орындарындағы материалдар және оның күшті "impact’ом" -мен телевизия жарнамаларын біріктіретін жаңа медиаарна ретінде сипаттауға болады. Тұтынушымен жарнаманың қарым-қатынасының маңыздылығы және тиімділігі тұтынушымен шешім (модель AIDA: назар аудару—қызығушылық—ниет—әрекет) қабылдау сұлбасында тікелей сатып алу алдында жақсы байқалады. Сату орындарында орнатылған мониторлар осы тізбектің соңында байланысты күшейтеді (адам дүкенге сатып алу ниетімен келеді), бұл олардың тиімділігін анықтайды. P.O.S. материалдармен салыстырғанда, мониторлар аудиториямен белсенді қарым-қатынасты қамтамасыз етеді және барынша назар аудартады.

(Крылов Андрей. "Лаборатория рекламы, маркетинга и public relations" альманах материалдарынан)

“LTVS dimedia” – көріністердің сандық сапасы және арнайы тарату форматы. Супермаркеттердің барлық залдары бойынша плазмалық панельдер және кассалар үстінде орнатылған сұйық кристалды дисплей жүйелері қызметтер және тауарлар туралы ақпаратты және жарнаманы тиімді меңгеруге барынша мүмкіндік береді. Әрбір объектіде «Стандарт» форматында жиынтықты ротация - күніне 56 рет, «Премиум» форматында – күніне 112 рет. Адамдар көп жиналатын орындарда ақпараттардың және жарнамалардың болуы Сізге өзіңіздің тұтынушыңызды әдісқойлықпен қалыптастыруға және күннен күнге онымен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Дамыған елдердің көптеген компаниялары жергілікті телевизия жүйелерінің жарнамалық-ақпараттық ықпал етудің әмбебап және икемді құралының бар екендігін мойындады.

Супермаркеттердегі мониторлардағы жарнама сатып алушымен немесе клиентпен қарым-қатынасты жүзеге асыруға, жарнамаланатын брендке тиімді әсер етуге және оң қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін жаңа жарнама қызметі болып табылады.

Мониторлардағы жарнама - бұл: